MT på brukshundsklubben.. (:

God Morgon!

Sitter just nu på Finspångs brukshundsklubb.
Gick upp vid 05,45 idag.. usssccchh!
Det är MT så mamma är i skogen hela dagen och jag ska hjälpa till i klubbstugan.. typ i köket... >.<
Får se hur mke det blir med de.

Fattar inte att jag är uppe och klar.. :p
har sovit till 14.00 och framåt varje dag hur länge som helst nu.
Helt gaalet! xD


Vi är väl klara och åker hemåt runt 17 kanske..?
Så det blir en heldag här, kommer vara död när jag kommer hem härifrån haha!

Var förresten i stallet igår.. red inte var bara där och fixade maten och mockade osv.
Det blev så mörkt och jag hade inte ork..

USCH! Jag är redan jätte trött :(
hahah är så seg så det tog fan 45min för mig att skriva det här inlägget xD
helt galet... >.<
Vi får se om jag orkar blogga när jag kommer hem, kommer säkert däcka direkt innan för dörren.. bara ramlar ihop.. haha ;)


Jag och Gizzmo förra söndagen..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0