Ny blogg design!

Hej alla glada!! Mitt namn är Lina och jag hjälpte Nathalie med att fixa hennes blogg lite. Hon verkar nöjd så det hoppas jag att hon är :D Är det någon annan som vill ha hjälp så säg bara till ^^ Jag har själv en egen blogg där jag laddar upp bilder och skriver lite om mina dagar, har dock haft lite och göra på sista tiden då vi nyss har flyttat och det händer så mycket annat, så har inte skrivit på ett tag. Ska försöka göra tid för min egen blogg om det är någon som vill läsa den :) Är det någon som undrar nåt så fråga bara!
Min blogg är: http://linoow.blogg.se/

Hoppas du blev riktigt nöjd med din blogg Nathalie, ni får ha de så bra allesammans!!
Puss på er! ;D

// Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0